sobota, 9 lutego 2013

Niebo jest wszędzie ♥

Nazwa tego posta, jest to tytuł niesamowitej  książki Jandy Nelson. Opowiada historie siedemnastoletniej Lennie , która straciła starszą siostrę. Załamana dziewczyna , nie umie sobie poradzić z tą stratą, jedna osoba  która ją rozumie, to chłopak jej siostry Toby. Między nimi coś jest, ale nie jest to miłość. Między nimi jest pożądanie, ale oboje dobrze wiedzą, że to nie w porządku. W szkole spotyka nieziemsko przystojnego chłopaka Joe. Rozkwita między nimi prawdziwa miłość o której Lennie nawet nie marzyła. Ale czy to niewytłumaczalne uczucie, co jest między nią, a Toby'm zepsuje jej związek z Joe? Przeczytaj tą książkę to się sam/a dowiesz :) 

Ta książka jest po prostu N A J L E P S Z A ! ♥ 
Myślałam że jak czytałam inną książkę, to ona była najlepsza, lecz pomyliłam się... ta książka jest najlepsza i mogłabym ją czytać bez końca ♥

Naprawdę polecam tą książkę ! 
Oto jej okładka : 

"Niebo jest wszędzie i zaczyna się u twoich stóp" 

A teraz taka ciekawostka .... 
Na podstawie tej książki ma być FILM ! Strasznie się ciesze, bo wiem że ten film będzie SUPER! 
A wyczytałam też , że zagrać ma w nim Selena Gomez !
Nie mogę się doczekać tego filmu ;) 

Jest jeszcze ciekawostka w tej książce co rb główna bohaterka, ale to wy sami się dowiecie, wystarczy ją przeczytać ;p 
 
                            To na razie! PA! 

P.S Mam ferie !  :p W końcu się doczekałam !! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz